حمله موشکی حزب الله به تل آویو | فرودگاه بن گورین تعطیل شد

منابع رسانه‌ای از شنیده‌شدن آژیر هشدار در تل‌ آویو و بخش‌های گسترده‌ای از سرزمین‌ های اشغالی خبر می‌دهند.
منابع رسانه‌ای از شنیده‌شدن آژیر هشدار در تل‌ آویو و بخش‌های گسترده‌ای از سرزمین‌ های اشغالی خبر می‌دهند.
کد خبر: ۱۴۷۷۲۱۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از الجزیره، آژیر هشدار در بخش‌های گسترده‌ای از سرزمین‌ های اشغالی از «تل‌آویو» در مرکز گرفته تا «نتانیا» در شمال فلسطین اسغالی به صدا درآمده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله حزب‌ الله لبنان به مرکز سرزمین‌های اشغالی با استفاده از موشک‌های بالستیک خبر دادند. ارتش رژیم صهیونیستی نیز از حمله موشکی به تل آویو از سمت لبنان اذعان کرد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یکی از هواپیماهای شرکت هواپیمایی رژیم صهیونیستی موسوم به «ال عال» قصد داشته در فرودگاه بن گوریون به زمین بنشیند، اما به دلیل حمله موشکی حزب الله لبنان ناچار شده به پرواز خود تا بحر المیت ادامه بدهد.

یسرائیل هایوم نیز گزارش داد که صدای انفجارهایی در مرکز اراضی اشغالی شنیده شده و ده‌ها موشک به سوی این مناطق پرتاب شده است. این منبع صهیونیستی همچنین اذعان کرد که فعالیت فرودگاه ها در اراضی اشغالی در پی حمله موشکی گسترده حزب الله متوقف شده است.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که با توجه به گستردگی این حمله موشکی دستکم دو میلیون نفر از شهرک نشینان صهیونیست مجبور به حضور در پناهگاه ها شده اند. وی اعلام کرد که در دقایق اخیر آژیر خطر در ۲۰۰ نقطه از اراضی اشغالی به صدا درآمده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که یک موشک به منطقه اشغالی «حولون» اصابت کرده و نیروهای امدادی رژیم صهیونیستی در حال رفتن به سوی محل اصابت این موشک هستند.

صدای آژیر خطر در هرتزلیا به گوش می رسد.

منابع خبری از هراسی که حملات موشکی حزب الله به جان صهیونیستها انداخته است، خبر دادند. شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزراشی اعلام کرد که پس از شلیک ۳ موشک زمین به زمین از سمت لبنان آژیر هشدار در نقاط مختلف سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمده است.

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در پی به صدا درآمدن آزیر هشدار در اقصی نقاط سرزمین‌های اشغالی، میلیون‌ها صهیونیست با شتاب به سوی پناهگاه‌ها روانه شده‌اند. همچنین رسانه‌های خبری گزارش دادند که در پی این حمله موشکی عبور و مرور خودروها در تل‌آویو متوقف شده است. تصاویر منتشرشده از سرزمین‌های اشغالی نشان‌دهنده ترس صهیونیست‌ها در پی حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تل‌آویو و دیگر مناطق اراضی اشغالی است.

از سوی دیگر روزنامه صهیونیستی «دفنا لیال» با اشاره به واژگان به کار برده شده از سوی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در خصوص مقابله با موشک‌های حزب‌الله نوشت: سخنگوی ارتش می‌گوید که تلاش‌هایی برای سرنگونی موشک‌ها صورت گرفته است، اما از واژه سرنگونی فوری استفاده نمی‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها